marți, 22 septembrie 2009

2 minutes!


Te rog,gandeste-te 2 minute la mine.
Defapt,stii,cateodata cine crezi ca se gandeste la tine,nici nu se gandeste.Poate nici nu stie de existenta ta,sau poate,ti-a uitat si numele,oricat de des l-ar fi pronuntat .
Gandeste-te la mine,la tine,si adu-mi in minte vocea ta.O sa te ascult.
Aduti aminte tot ce a fost candva.Nu te oprii.Gandeste-te in continuare la mine.Poate iti dai seama de unele lucruri.Poate incepi sa realizezi cum sunt de fapt si poate,iti starnesc un interes cat de mic.
Astepti sa treaca cele doua minute?Sau poate nici nu vrei sa te mai opresti?!INcepi sa regreti macar putin ca nu te-ai gandit inainte.Si,daca nu iti spuneam sa te gandesti,nici nu te gandeai.Ti se pare ca stii destul de mule despre mine incat sunt asa invizibila pentru tine?
Crede-ma,sunt invizibila pentru ca ma ignori.

2 comentarii:

  1. superb:)
    mi se potriveste..:-j
    ma rog
    :X
    te iubesc si stii tu de ce;))

    RăspundețiȘtergere
  2. m`am gandit 2 minute la tine :)). de obicei nu cronometrez cat de des ma gandesc la anumite persoane. probabil m`as inspaimanta de rezultate. :-s:))
    intotdeauna or sa fie persoane in gandul carora am vrea sa fim si nu suntem :). hei...dar compenseaza altcineva caci suntem si noi nedrepti in aceeasi masura. :D
    vroiam sa`ti zic mersi c`ai trecut pe pagina mea si deja m`am lungiiit la vorba. :">
    >:D<

    RăspundețiȘtergere