duminică, 9 ianuarie 2011

Louis Clichy - A Quoi Ça Sert L'amour?

18 comentarii:

  1. un blog interesant, am citit cateva articole foarte bune

    RăspundețiȘtergere
  2. Creo firmemente que compartir esto con ustedes será de ayuda.
    Estaba pasando por una "ruptura" difícil probablemente hace 2 meses y quería recuperar a mi ex, intenté todo lo que pude pero no pude recuperarla hasta que un amigo mío me presentó a un gran lanzador de hechizos en línea llamado Dr. Jasper, en realidad Nunca quise contactarla pero desafortunadamente lo hice por el fuerte amor que tenía por mi ex. esta gran lanzadora de hechizos me dio algunas instrucciones que hice perfectamente, tenía mucha curiosidad porque me dijo que mi ex me llamará dentro de tres días.
    Me sorprendió mucho que dos días después, mi ex, que rompió conmigo y nunca quiso verme ni hablar conmigo, me llamó y me dijo que lamentaba mucho todo lo que sucedió, que debería perdonarla, también dijo que fue un gran error y que ella realmente me ama y quiere que empecemos todo de nuevo... Estoy compartiendo este testimonio porque el gran lanzador de hechizos me lo instruyó como una señal de agradecimiento y para que el mundo entero sepa cuán rápido y poderoso es su hechizo. solo comuníquese con la Dra. Jasper en Gmail, ella es la mejor: doctorjaspermagic@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiecare problemă are o soluție atunci când întâlnești persoana potrivită! Nu vă fie teamă că există un magician excelent și un rezolvator de probleme spirituale care este capabil să vă pună capăt problemei. Vreau să-l apreciez pe Dr fady pentru că mi-a restabilit căsnicia cu magia ei, După 1 an de despărțire cu soțul meu, cu ajutorul minunatului magician Dr fady soțul meu a venit acasă și acum suntem fericiți împreună definitiv, încă o dată vă mulțumesc pentru Dr Fady a vindecat, de asemenea, tot felul de boli și cum ar fi,

    1 DECLARAȚIE DE IUBIRE
    2 WIN S EX RETURN
    3 FRUCTE DE GOMS
    4 ANUNȚ DE PROMOVARE
    5 DECLARAȚIE DE PROTECȚIE.
    6 MAGIA AFACERILOR.
    7 DECLARAȚIE DE MUNCĂ BUNĂ.
    8 HIV SIDA.
    9 OPRIȚI AVORTAREA.
    10 MIROOD ANUNȚ DE ANUNȚ.
    11 CAUZĂ TELEKINEZĂ.
    LOTERIA ORTOGRAFĂ ȘI CAZUL JUDICIAL Contact Contactați-l pentru ajutor prin: drfady720@gmail.com
    WHATSAPP:+2349039422406

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic vrăjitor numit Dr.DWAN m-a ajutat să-mi repar relația. Mi-a fost zdrobit când logodnica mea mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine pentru că avea o aventură cu cealaltă femeie la care lucrează. Plângeam și plângeam în fiecare zi, până când a devenit atât de rău încât am apelat la Internet pentru ajutor, atunci când am citit o recenzie despre marea muncă a Dr.DAWN, apoi l-am contactat pentru ajutor pentru a-mi recupera iubitul, el m-a ajutat să fac o puternică (vrajă de dragoste de reconciliere) și spre cea mai mare surpriză a mea, după 48 de ore în care am făcut vraja de dragoste, logodnica mea s-a întors în genunchi rugându-mă să-l iert. Acum suntem căsătoriți fericiți și toate mulțumirile sunt adresate Dr.DAWN Wonders pentru că m-ați ajutat să-mi salvez relația, puteți contacta Dr.DAWN prin adresa sa de e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    WhatsApp:+2349046229159/
    +3550685677099

    RăspundețiȘtergere
  5. Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie și am rămas în întuneric. S-a întâmplat atât de repede și în câteva zile, viața mea s-a dat peste cap. M-a părăsit după 3 ani fără cuvinte. Îl contactez pe Dr. Ilekhojie prin e-mailul său și mi-a promis că va îndeplini un ritual de reconciliere pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. În mai puțin de 48 de ore după ce și-a făcut ritualul, soțul meu a început să mă testeze din nou și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce tocmai m-a supus. A spus că sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Căsătoria noastră este acum puternică și stabilă. Mulțumesc Dr pentru ritualul de reconciliere pe care l-ai făcut pentru mine. Tu ești Dumnezeu trimis pentru a restabili căsătoria ruptă. Recomand cu sinceritate Dr. Ilekhojie oricui are o căsnicie ruptă sau probleme de relație. E-mailul lui: gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Am fost respinsă de soțul meu de 4 ani, mă doare atât de mult, am fost neglijat tot timpul, m-am confruntat cu soțul meu și a spus că nu funcționează și că are nevoie de divorț.. M-am simțit deprimat și aveam nevoie de o soluție pentru că îl iubesc atât de mult. Am intrat online pentru soluție sau consiliere, când am dat peste o pagină de mărturii. Oameni cu probleme similare cu a mea. Am avut noroc că o doamnă mi-a lăsat un e-mail pe care să-l contactez, am făcut un pas îndrăzneț pentru că eram atât de deprimat și simțeam că mor. L-am contactat pe doctorul Ilekhojie, care mi-a făcut o vrajă de reconciliere, iar soțul meu a venit acasă implorându-mi iertare. Sunt cele 3 luni ale noastre de astăzi împreună după ce vraja de reconciliere a fost încheiată și soțul meu nu s-a schimbat niciodată să mă iubească. Contactați Dr. Ilekhojie astăzi prin e-mail: (gethelp05@gmail.com) sau WhatsApp/sunați acest număr +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt mulțumit de felul în care am avut încredere în doctorul Ilekhojie că îl va aduce înapoi pe fostul meu soț după aproape un an de separare. Înainte să-l cunosc pe Dr. Ilekhojie, am căutat pe multe site-uri web căutând modalități de a-mi recupera fostul soț după ce a cerut să divorțeze de mine fără niciun motiv. Am fost devastat, dar doctorul Ilekhojie mi-a dat speranță și siguranța că va fi adus înapoi la mine. După ce a făcut vraja de reconciliere, soțul meu a sunat după două zile și a cerut să se întoarcă acasă la mine și la cei patru copii ai noștri. A doua zi a ajuns acasă și am fost foarte bucuros să-l reîntâlnesc. Folosesc aceste mijloace pentru a-l aprecia pe doctorul Ilekhojie pentru ceea ce a făcut pentru mine și pentru a ajuta atât de mulți alți oameni. Îi las contactul, astfel încât să puteți lua legătura cu el dacă aveți probleme similare. Whatsapp +2348147400259 sau e-mail: gethelp05@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  8. Viața mea s-a întors!!! După 2 ani de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii și viața mea a fost spulberată. Îmi venea să pun capăt, aproape că m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost dezamăgit emoțional în tot acest timp și viața pare fără sens. Într-o zi fidelă, în timp ce răsfoiam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr Ilekhojie. Unii oameni au mărturisit că el l-a adus înapoi pe fostul lor, alții au mărturisit că el restaurează pântecele și vindecă bolile cu ierburi. Eram mai interesat de reconcilierea cu soțul meu, pe care dr. Ilekhojie a făcut-o posibilă în 3 zile. Acum soțul meu s-a întors și de atunci trăim fericiți. Mulțumesc. Aici, las contactul lui pentru toată lumea. E-mail: (gethelp05@gmail.com Whatsapp sau Viber: +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreau să împărtășesc experiența mea uimitoare. Soțul meu de 5 ani m-a înșelat și l-am confruntat ceea ce a provocat o ceartă care l-a făcut să ceară divorțul. Am plâns săptămâni întregi și aproape m-am sinucis. Când căutam povestiri aleatorii online despre oameni cu o situație similară cu a mea, am văzut o mărturie a cuiva pe nume Claire Emerick despre modul în care dr. Ilekhojie a readus pacea în căsnicia ei. L-am contactat si mi-a explicat cum este posibil sa ma impac cu sotul meu si in cateva zile va anula planurile de divort care era ceea ce imi doream. Am făcut tot ce mi-a cerut să fac și în exact trei nopți după munca lui, soțul meu a sunat să-și ceară scuze că m-a înșelat și a cerut să mă întorc acasă cu atâtea promisiuni. Apreciez ajutorul tau Dr, esti cu adevarat o binecuvantare. Dacă vă aflați în aceeași situație în care am fost și eu, contactați-l pe Dr. Ilekhojie și cereți ajutor. Adresă de e-mail: gethelp05@gmail.com sau Telegram sau Whatsapp +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  10. Când l-am găsit pe Dr. Ilekhojies, contactați online. Mi-a trebuit să ajung într-un loc în care eram absolut distrus pentru a vedea că trebuie să-i spun cu ce m-am confruntat în căsnicia mea. Am făcut o cameră de război în dulapul dormitorului meu și m-am dus direct la Sursă! A devenit greu de multe ori; soțul meu era încă acasă și nu mă susținea și tot dorea să divorțeze, dar știam că puținul pe care îl aveam ne va susține pe mine și pe fiica mea. Apoi a venit brusc sâmbăta trecută, vraja de reconciliere a doctorului Ilekhojie l-a pus într-un loc să decidă dacă ne va abandona sau va lucra la căsnicia noastră. Doar după vraja de împăcare a spus de fapt că mai vrea să fie căsătorit și a anulat contractul pentru o locuință pe care urma să o cumpere în Hemet California! Într-adevăr, nimic nu este imposibil cu vraja de reconciliere a Dr. Ilekhojies. Nu cedati niciodata!" contactați Dr. Ilekhojie dacă aveți probleme în căsnicie. Trimiteți un e-mail la gethelp05@gmail.com sau la numărul de telefon +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  11. Sotul meu s-a intors!!! După 1 an de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii și viața mea a fost spulberată. Am vrut să termin, aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost rupt emoțional în tot acest timp și viața pare fără sens. Într-o zi fidelă, în timp ce navigam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr DAWN. Unii au mărturisit că și-a adus înapoi fostul, alții au mărturisit că restaurează uterul și vindecă afecțiunile cu ierburi. Pe mine m-a interesat mai mult împăcarea cu soțul meu, pe care dr. DAWN a făcut posibilă aducerea soțului meu înapoi în 3 zile. Acum soțul meu s-a întors și de atunci trăim fericiți. Toate mulțumim Dr. DAWN. Aici, las contactul lui pentru toată lumea. Căci are orice fel de provocări,
    E-mail ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  12. Aceste sărbători au dezvăluit cu adevărat cât de singur aș fi fost dacă planul unei despărțiri oribile a căsniciei mele ar funcționa. Copiii noștri sunt cu toții liniștiți și acum că ar trebui să mă bucur de viața alături de soțul meu, el a fost dus de recepționerul din biroul lui. 25 de ani de căsătorie aveau să se piardă pentru că o altă femeie a decis să-mi vrăjească soțul. Am devenit disperată și m-am alăturat comentariilor unui grup de femei care au primit ajutor de la doctorul Ilekhojie. Mi-a explicat despre magia neagră care lucrează asupra soțului meu, ceea ce a fost confirmat și de un viitor povestitor cu câteva zile înainte de atunci. Dr Ilekhojie mi-a spus tot ce aveam nevoie pentru a sparge magia întunecată și în 3 zile, soțul meu s-a schimbat și a început să se comporte ca niște oameni care se aflau în pauză. A devenit Sergi cu care m-am căsătorit acum 25 de ani. Lucrurile sunt normale acum și sunt atât de fericit că mi-am avut toată familia împreună în vacanța trecută. Mulțumesc doctorului Ilekhojie că nu m-a dezamăgit. Vorbește-i despre problemele tale în căsătorie și obține soluții. E-mail: gethelp05@gmail.com sau Telefon/Whatsapp (+2348147400259)

    RăspundețiȘtergere
  13. Eram atât de confuză și devastată când soțul meu m-a lăsat fără un cuvânt, aveam nevoie disperată de el înapoi pentru că l-am iubit atât de mult. Așa că o prietenă de-a mea mi-a făcut cunoștință cu dr. Ilekhojie, care odată a împăcat-o pe ea și pe iubitul ei. Am vorbit direct cu doctorul care m-a asigurat de împăcarea cu soțul meu după ce se face un ritual pentru a ne restabili conexiunea pierdută. Exact 3 nopți mai târziu, soțul meu s-a întors brusc acasă și a început să plângă și să-și ceară iertare și să spună cât de mult i-am fost dor de mine și de copiii noștri. L-am acceptat înapoi și acum suntem o familie fericită de atunci. Dacă aveți vreo problemă în relație, vă sfătuiesc să îl contactați.
    WhatsApp: +2348147400259
    Sună: +2348147400259
    E-mail: (gethelp05@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  14. Soțul meu tocmai s-a trezit și a decis că căsătoria noastră s-a încheiat. De câteva luni, Roger și cu mine nu mergem bine pentru că avea o aventură cu asistentul său la serviciu. Mi-am iubit atât de mult soțul și am decis să rămân și să lucrez la căsnicia noastră. În scurt timp, Roger a încetat să mai vină acasă și prietenul lui apropiat mi-a spus că are un alt apartament în care locuiește cu ea. Am fost rănită și am continuat să caut ajutor pentru că Roger era diferit de bărbatul cu care m-am căsătorit acum 10 ani. Din fericire, l-am găsit pe doctorul Ilekhojie care mi-a promis că-mi va întoarce soțul înapoi. A făcut o vrajă de reconciliere care l-a întors pe Rogers înapoi și acum suntem amândoi din nou fericiți cu băieții noștri. Dacă aveți probleme ca ale mele, trimiteți-i un e-mail Dr. Ilekhojie: gethelp05@gmail.com) sau contactați-l pe Whatsapp +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  15. Am fost respins de soțul meu după 10 ani de căsnicie. Ne-a lăsat pe mine și pe copiii noștri să suferim cu venituri mici sau deloc. La serviciu, un prieten mi-a povestit despre doctorul Ilekhojie și despre cum a ajutat-o să se împace cu fostul ei soț. L-am contactat și mi-a confirmat că o femeie a avut o vrajă asupra soțului meu și a promis că va sparge magia neagră folosită asupra soțului meu și să se asigure că se întoarce acasă. L-am crezut și am avut încredere în el să o rupă și să ne ajute să ne împăcăm pentru că lucrurile erau foarte grele fără soțul meu și ne afecta copiii. Până acum, soțul meu s-a întors acasă cu noi și lucrurile se îmbunătățesc treptat și suntem în pace. Căutați ajutor de la dr. Ilekhojie și obțineți soluții. E-mailul lui: gethelp05@gmail.com sau numărul lui WhatsApp: +2348147400259

    RăspundețiȘtergere